Man är ju inte 20 längre 

Bäst på fest, Kuligheter, Vardagsliv

Neeej, det ska gudarna veta! Men jag måste ha trott att jag fortfarande var det när vi var på Dannes 40årsfest i måndags, herre min jeee alltså! 

Inte trodde väl jag att vi skulle hålla ut såpass länge så att vi inte var hemma förrän halv 4 på morgonen men så vare! 

En bild säger ju mer än 1000 ord så jag låter väl de här suddiga bilderna tala för sig själva och kan konstatera att det var en sjuuukt trevlig kväll som man fick sota för både igår och lite idag, dessutom med både blåsor och brännsår på fötterna. Haha! 

Tack Daniel och Theresa för att ni alltid fixar bra fester! 

Kommentera

